Thursday, 30 April 2009

Dapur Dewan Makan


Makan tengahari.

Wednesday, 29 April 2009

Dalam Bot Laju


30 minit ke Labuan.

Balik ke Labuan dari Menumbuk


Mabuk laut dah.

Masjid Beaufort, Sabah


Pening mencari kereta sapu ke Menumbuk. Kalau teksi mahal sangat. Alahai.

Speed boat


Menghantar pelajar dengan bot laju dari Labuan ke Sepitang.

Menurut Arahan




Tuesday, 28 April 2009

Bertapa di Libary



Membaca materil yang patut.


Relief Class



Bawa murid pergi leiberi untuk relief.


Festival Bahasa Peringkat Negeri - Pesta Pantun Sekolah-sekolah Menengah


Baru lepas training jadi juru pantun terjun payung.



Monday, 27 April 2009

Makan ABC di Warong Petimah




Izumi Chan


Anak sensei bahasa Jepun. Lahir di Jepun. Nama pun macam orang Jepun.

Latio Hatchback


Keyta ni xda aerokit. Macam cool juga.

White Latio Sport


Layan walaupun putih.

Sarapan Pisang



Awal-awal subuh dah buka peti sejuk makan pisang. Alahai. Dietlah sangat.


Sunday, 26 April 2009

Lepak di Dewan Makan


Duduk-duduk melantak roti jem sambil tengok budak-budak minum malam.

Jap lagi nak balik rumah asrama.


Latihan desperate


Malam ni pun kene melatih budak-budak ni. Nasib esok cuti peristiwa.

Langsung takda sync. Alahai.


Kecemasan Membawa Murid


Di hospital Labuan. Bawa budak demam dan terseliuh tangan. Macam patah je.

Motor-motor Besar

video


Hari Minggu di Depan Sekolah.




Main Bulat-bulat




Sakit Kepala Memikir Formasi

video

Antara formasi yang mampu dipadu hujung mingu yang gersang bersama murid-murid.


Latihan Kompang Formasi


Latihan sambil menonton video pertandingan yang lepas.

Mengejar matahari terbenam




Saturday, 25 April 2009

Ikan Salai at Sungai Labu, Labuan


Singgah beli buah pisang je. Terbeli ikan salai plak.

Perut Ikan Bakar & Ikan Salai


Makcik yang jual ikan salai ni suruh aku makan perut ikan yang dia salai.

Sambil gelak-gelak aku kata, takpe lah makcik nak makan ikan je. Ha ha.

P.s. Mereka kata sedap je perut ikan salai tu.


Sunset at Sungai Pagar




Ecris l'histoire

video
Koir bahasa Perancis

HAC 2009


Menanti vip-vip tiba dan juga jemputan.

Penari-penari HAC




Teks Pengerusi Majlis


Janganlah sengau nanti.

Puteri Islam Girl


Baru perasan puteri islam dah ada seluar pink. Alahai.

Menumbuk Ferry


First time sampai di Menumbuk.

Friday, 24 April 2009

Car Wash


Sejak ada kereta ni aku rajin juga pergi basuh kereta. Lagi-lagi kereta kaler hitam.

Persembahan Tarian


Tarian chan mali chan

Latihan Seni Silat Sempena HAC

video
Antara persediaan hari untuk esok.

Testing upload video via mobile

video


My Macbook & PC


Now I'm not alone. No more go to teacher room to borrow other panitia pc.

Teacher Room


Lepak. No teacher come tonite.

At New Home - Recent Workspace


At dorm where i'm staying.

Saturday, 4 April 2009

Face of Stress


Face of Stress, originally uploaded by Roslan Tangah (aka Rasso).

Am I really stress? Yes, indeed.